1. Begrebet ekspert
- 1.1 Har dit syn på begrebet ekspert ændret sig efter at have læst kapitlet og arbejdet med emnet?
- 1.2 Hvordan vil du nu definere en ekspert?
2. Erhvervsgrupper og ekspertise
- 2.1 Hvilke erhverv ser ud til at have reelle eksperter ud fra din definition?
- 2.2 Vælg et erhverv med reelle eksperter og et uden. Hvilke forskelle på de to erhverv har betydning for eksperternes kompetenceniveau?
- 2.3 Vælg et erhverv hvor eksperterne generelt præsterer dårligt
- Hvad mener du er årsagen til at eksperterne ikke klarer sig godt?
- Hvad vurderer du man kunne gøre for at træffe bedre beslutninger indenfor erhvervet?
3. Faktorer for læring og udvikling
- 3.1 Hvilke faktorer skaber generelt gode læringsmuligheder indenfor et domæne?
- 3.2 Hvorfor er feedback helt overordnet vigtigt for læring og udvikling?
4. Din læring
- 4.1 Hvor har du gode og dårlige muligheder for feedback i din dagligdag?
- 4.2 Hvordan kan feedbackmulighederne forbedres?
- 4.3 Hvilke eksempler mener du selv er hhv. vildledende og venlige miljøer?
- 4.4 Hvilke fejl fører det vildledende miljø til?